miércoles, 2 de marzo de 2016

II Xornada feminista de Muyeres en llucha: La llucha feminista d'ayer y de güei

El prósimu 5 de marzu, con motivu de la cellebración del 8 marzu, Día de la muyer, facemos la II Xornada feminista de Muyeres en llucha de la CSI nel Centru Social La Llume en Xixón: La llucha feminista d'ayer y de güei.



A les 12:00 h.
- Inauguración de la esposición de Cartelos feministes n'Asturies

De 12:00 a 13:30 h:
- Taller d'autodefensa pa muyeres (trayer ropa de cai). 
La compañera Elena, que da'l taller, quier que seya lo más realista y prácticu posible por eso aconseya qu'anque se vaya con ropa cómoda seya la ropa cola que normalmente vestimos.

De 14:00 h a 16:00 h:
- Xinta popular de traxe

De 16:00 h a 18:00 h:
- Charra-alderique: La llucha feminista d'ayer y de güei: ¿vieyos y nuevos conflictos?
Ponentes:
. Gabriela N, investigadora: nos faerá un recorriu pola esposición y los cartelos feministes d'Asturies. Estos cartelos mos los presta del so archivu héstoricu la Fundación Juan Muñiz Zapico.
. Nerea: historiadora ya investigadora de feminismu contemporáneu: el reccorriu de Nerea nun ta sobre les parés como los cartelos pero tamién recorrió y recuerre les cais. Más qu'una charra al usu Nerea quier damos dalgunos pegoyos onde apoyamos pa debatir.

Col títulu La llucha feminista d'ayer y de güei queremos facer un recorríu polos problemes, desigualdaes y discriminaciones que les muyeres (toes) venimos enfrentando fae cuanto ya. Por eso'l títulu de la xornada y de la charra-alderique de la tarde La llucha feminista d'ayer y de güei: ¿vieyos y nuevos conflictos?

Tamos viendo que la hestoria repitese una y otra vez, qu'anque se consiguieron coses falta tovía un gran trechu nel camín de la igualdá. Por eso mos preguntamos ¿podemos falar de vieyos y nuevos conflictos na llucha feminista o son los mesmo los d'anguaño que los d'antañu? ¿En qué contextu mos alcontramos? ¿Qué significa na llucha feminista de güei que mos vendan qu'hai democracia ya igualdá? ¿Qué y cómo siguir cola llucha?,....Son munches les preguntes y los retos pero de xuru qu'ente toes aldericando y compartiendo esperiencies y esmoliciones somos a dar un pasin más nel camín de la igualda y la xusticia. Y como l'añu pasáu foi tan guapa la xornada esti añu repetimos pa siguir deprendiendo en comuña.

Vemonos el díi 5 na Llume.

Participa y ayudamos a difundir.

......................

El prósimo 5 de marzo, con motivo de la celebración del 8 marzo, Día de la mujer, hacemos la II Jornada feminista de Muyeres en llucha de la CSI en el Centro Social La Llume en Gijón: La lucha feminista de ayer y de hoy.

A las 12:00 h.
- Inauguración de la exposición de Carteles feministas en Asturias

De 12:00 a 13:30 h:
- Taller de autodefensa para mujeres (traer ropa de calle)
La compañera Elena, que da el taller, quiere que sea lo más realista y práctico posible por ese aconseja que aunque se vaya con ropa cómoda sea la ropa con la que normalmente vestimos.

De 14:00 h a 16:00 h:
- Comida popular de traje

De 16:00 h a 18:00 h:
- Charla-debate: La lucha feminista de ayer y de hoy: ¿viejos y nuevos conflictos?
Ponentes:
. Gabriela N, investigadora: nos hará un recorriu por la exposición y los carteles feministas de Asturies. Estos carteles nos los presta de su archivo héstoricu la Fundación Juan Muñiz Zapico.
. Nerea: historiadora e investigadora de feminismo contemporáneo: el reccorriu de Nerea no está sobre las paredes como los carteles pero también ha recorrido y recorre las calles. Más que una charla a la usanza Nerea quiere darmos algunos pegollos donde apoyarmos para debatir.

Con el título La lucha feminista de ayer y de hoy queremos hacer un recorrido por los problemas, desigualdades y discriminaciones que las mujeres (todas) venimos enfrentando fae cuanto e. Por ese el título de la jornada y de la charra-debate de la tarde La lucha feminista de ayer y de hoy: ¿viejos y nuevos conflictos?

Estamos viendo que la historia repitese una y otra vez, que aunque se han conseguido cosas falta todavía un gran tramo en el rumbo a la igualdad. Por ese nos preguntamos ¿podemos hablar de viejos y nuevos conflictos en la lucha feminista o son los mismo los de hoy en día que los de antañu? ¿En qué contextu nos localizamos? ¿Qué significa en la lucha feminista de hoy que nos vendan que ha democracia e igualdad? ¿Qué y cómo seguir con la lucha?,....Son muchas las preguntes y los retos pero seguramente que entre todas debatiendo y compartiendo experiencias y preocupaciones somos a dar un pasin más en el rumbo a la igualda y la justicia. Y como el año pasado ha sido tan bonita la jornada este año hemos repetido para seguir aprendiendo en comuna.

Vemonos el id 5 en la Iluminación.

Participa y ayudanos a difundir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario